تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

abresantehran Offline
#1 ارسال شده : 1393/12/03 03:22:09 ب.ظ
abresantehran

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 81
مکان: تهران

قیمت 1,550,000 تومان

این مدل دستگاه تصفیه آب از سیستم ROبهره می برد که قادر است در یک شبانه روز تا 1600 لیتر آب را تصفیه و قابل شرب نماید . این دستگاه معمولاٌ برای کارگاه های کوچک و یا منازلی که از آب چاه استفاده می کنند مورد استفاده قرار می گیرد .در این دستگاه می توان با نصب لامپ UV می توان آب را ضد عفونی کرد . اين دستگاه علاوه بر حذف ذرات معلق و مواد شيميايي موجود در آب ، توانایی تبدیل آب شور به آب شیرین را داشته و‌ قادر است سنگيني (TDS) و سختي (TH) آب را نيز تاحد قابل توجهي كاهش دهد. دستگاه RO-1600S ، با توجه به دارا بودن 2 عدد پمپ تامين فشار ، براي مناطقي كه فشار آب ورودي كمتر از حد نرمال است نيز مناسب مي باشد. آب تصفیه شده در این دستگاه را می توان در یک مخزن 1000 لیتری به بالا ذخیره و استفاده کرد همچنین می توان یک مخزن تحت فشار در سر راه آن نصب کرد تا آب با فشار در آن ذخیره شود .
فیلترهای دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی مدل RO-1600S
فیلتر پلی پروپیلن : ( PP ) این فیلتر از جنس پنبه فشرده بوده که قابلیت حذف کلیه رسوبات شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ زدگی لوله ها ، لجن ، ذرات معلق تا دقت 5 میکرون را دارد. زمان تعویض آن بستگی به مقدار مصرف وکیفیت آب دارد .
فیلتر کربن گرانول : ( UDF or GAC ) این فیلتر از جنس کربن بوده که قابلیت حذف کلر آزاد ، سموم کشاورزی ، تری هالومتان ها ، طعم ، رنگ و بوی نامطبوع آب را دارد. زمان تعویض آن بستگی به مقدار مصرف وکیفیت آب دارد .
فیلتر کربن بلاک : ( CTO ) که قابلیت آن همانند کربن گرانول است به اضافه اینکه کلیه ذرات بزرگتر از 5 میکرون را نیز حذف می کند. زمان تعویض آن بین بستگی به مقدار مصرف وکیفیت آب دارد .
فیلتر ممبران : ( Membran ) این فیلتر فرایند اسمز معکوس را انجام داده و باعث حذف املاح سنگین و نمکهای مضر ، نیترات و نیتریت ، آرسنیک ، باکتری ، ویروس ، انگل ، کیست ، قارچ ، انواع میکروبها ، مواد شوینده ، آفت کشها ، سموم ، سرب ، جیوه ، تبدیل آب شور به آب شیرین و پایین آورنده سختی و سنگینی آب می شود. زمان تعویض آن بستگی به مقدار مصرف وکیفیت آب دارد.
فیلتر پست کربن : ( Post Carbon ) این فیلترازجنس پوست نارگیل بوده که هر نوع طعم و بوی احتمالی ناشی از ذخیره شدن آب در مخزن دستگاه را حذف می نماید. زمان تعویض آن بستگی به مقدار مصرف وکیفیت آب دارد .
مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب خانگی مدل RO-1600S
میزان تولید : 1600 لیتر در شبانه روز
فشار پمپ : 80 الی 125
دقت حذف ناخالصی ها : 0.0001 میکرون
درصد حذف ناخالصی ها :80 تا 90 درصد
ولتاژ برق ورودی دستگاه : 220 ولت
ولتاژ برق پمپ : 24ولت
ابعاد دستگاه : (cm) 50 (L) x 30 (W) x 90(H)
حداقل دما : 5 درجه سانتیگراد
حداكثر دما : 50 درجه سانتیگراد
دارای سویچ های High pressure و Low pressure جهت کارکرد اتوماتیک دستگاه
تعداد فیلتر : 8 عدد
قطر شلنگ ها : " 1.2
قابلیت نصب شناور برقی برای جلوگیری از سر ریز آب
دارای فیلتر ممبران FilmTec آمریکا
ساخت کشور تایوان

لینک منبع : دستگاه تصفیه آب صنعتی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.230 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت