تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

gashtenavid1 Offline
#1 ارسال شده : 1393/11/28 10:41:12 ق.ظ
gashtenavid1

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 78

هتل هفت ستاره دبی

هتل برج العرب ( BURJ AL ARAB)

یکی از نمادهای دبی است و یکی از لوکس ترین و گران ترین هتل های دنیاست. اتاق های برج العرب مانند یک خانه بسیار زیبا و بزرگ با بهترین معماری و دکوراسیون در اختیار مسافرین قرار میگیرد. بیشتر مهمانان این هتل از طبقه تروتمند و اشراف هستند. به همین دلیل است که در صورت رزرو این هتل در فرودگاه یک لیموزین از طرف هتل به دنبال شما خواهد آمد. شش رستوران شیک و مجلل در این هتل وجود دارد. تعداد سوئیت ها 202 تا که در 28 طبقه قرار دارند. این هتل خیلی خانوادگی نیست و برای زوجهای جوان و مسافرت های کاری ایده آل است و از لحاظ موقعت مکانی در جای خوبی قرار دارد . دسترسی اش به تمامی نقاط مهم دبی آسان است. استخر - ساحل اختصاصی - امکانات برگزاری کنفرانس و جلسات کاری - سالن ورزشی - پارکینگ مجانی و تسهیلات برای معلولین از دیگر امکانات آن است.

هتل پنج ستاره دبی

هتل جمیرابیچ

این هتل در ساحل جمیرا و در نزدیکی برج العرب قرار دارد. این هتل 618 اتاق و بیش از 20 رستوران دارد. استخر و سونا و جکوزی و زمین تنیس - مراکز بازی پیشرفته و مجهز برای کودکان - اینترنت پرسرعت و ساحل اختصاصی از دیگر امکانات این هتل می باشد.

هتل زعبیل سرای :

این هتل رویایی شامل 6 طبقه با 405 اتاق و سوئیت است . هتل زعبیل سرای به سبک عثمانی ساخته شده و در همه اتاق های این هتل بالکن روبه دریا وجود دارد. ( با منظره پالم جمیرا یا دبی مارینا) طراحی بسیار زیبا و در تزئینات داخلی آن طلا به کار رفته است.

پارک آبی رایگان ، سرویس رایگان به مراکز خرید ( دبی مال - امارت مال و بازدید از پارک آبی رایگان- سرویس رایگان به مراکز خرید ( دبی مال - امارات مال - بازدیداز مدینه الجمیرا) هر دو ساعت یکبار ، سالن آرایشگاه ، 4 سوئیت با سونای اختصاصی 2 سالن و رستوران برای مهمانان VIP
، زمین تنیس ، استخر روباز با جکوزی ، استخر برای کودکان ، 3 حمام ترکی ، امکانات ویژه برای ماهیگیری و غواصی ، 12 اتاق استراحت ، 8 اتاق آب درمانی ، رستوران ، بوفه ، صبحانه در اتاق ، ساحل اختصاصی ، ترانسفر BMW رفت و برگشت رایگان ، پارکینک اختصاصی

هتل *5 القریربای روتانا دبی :

هتل القریر بسیار زیبا و مجلل می باشد. این هتل در منطقه دیره خیابان رقه واقع شده است. در این هتل مدرنیست و کلاسیک درهم آمیخته شده است و هتل را به مرکز تفریحی ؛ بازرگانی ، ریلکسیشن و ورزشی و غیر تبدیل نموده است. این هتل در مجاورت مرکز خرید الغریر می باشد که برای مسافران تور دبی جذابیتی خاص دارد.

هتل الغریر روتانا دارای 428 اتاق و سوئیت که شامل اتاق های استاندارد - رویال - کلاسیک - لوکس و سوئیت های مجلل می باشد. سالن بدنسازی- استخر سرپوشیده - سونا - ماساژ - مرکز آب گرم از دیگر امکانات این هتل می باشد. پ

هتل چهار ستاره دبی

هتل رز ریحان rose rayhan

در خیابان شیخ زائد دبی واقع شده است. یکی از شاخص ترین خیابان های دبی. این هتل 72 طبقه و 462 اتاق دارد و نام آن به عنوان دومین هتل بلند جهان در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است. یکی از مزیت های بزرگ هتل رز ریحان دسترسی آسان به مراکز عمده تجاری - تفریحی و خرید دبی است.

هتل سوها سیتی

یکی از هتل های چهار ستاره لوکس و مجللی است که تا مرکز شهر دبی کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب هتل امکان دسترسی به مراکز خرید - مراکز تفریحی و توریستی به سهولت امکان پذیر است. این هتل دارای 120 اتاق بزرگ خانوادگی دلباز است.

هتل مسکو ( چهار ستاره) :

هتل مسکو در منطقه دیره خیابان آل مکتوم واقع شده است.خدمات رفت و برگشت به پارک ساحلی الممرز ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات این هتل می باشد. معماری داخلی آن از سبک روسی الهام گرفته شده است.

هتل مسکو متشکل از 138 اتاق استاندارد خانوادگی سوئیت و اتاق پاک بدون سیگار و 4 رستوران مجلل که انواع غذاهای روسی ، ژاپنی و تایلندی را به میهمانان ارائه میکند می باشد.

استخر روباز ، ماساژ ، سالن بدنسازی ، سونا ، پذیرش شبانه روزی ، صندوق امانات محل مخصوص کشیدن سیگار ، سالن زیبایی ، فروشگاه و مرکز خرید از دیگر امکانات این هتل می باشد.

هتل *4 کورال دیر

هتل کورال دیره در مرکز دیره واقع شده است. مهمانان این هتل می توانند در استخر بام هتل به آب تنی پرداخته و یا در سالن بدنسازی متصل به ورزشگاه آن به فعالیت مشغول شوند.

اتاق ماساژ ، سونا ، کافی شاپ ، آرایشگاه ، کلاب گلف و قایقرانی دبی در نزدیکی این هتل از دیگر امکانات هتل کورال دیره می باشد.این هتل دارای 140 اتاق با طراحی مدرن می باشد.

هتل های سه ستاره دبی:

هتل کلاریج ( سه ستاره) :

بهترین گزینه در بین هتل های سه ستاره برای کسانی که به قصد کار و یا گردش به شهر دبی سفر کرده اند می باشد. این هتل در مرکز دیره است در خیابان عمربن خطاب .
امکانات موجود در این هتل در حد یک هتل چهار ستاره می باشد. تعداد اتاق های این هتل به 92 اتاق استاندارد و vip می رسد که از طراحی مدرن و دکوراسیون کلاسیک برخوردار می باشد. از امکانات هتل کلاریج دبی میتوان به استخر روباز ، میز بیلیارد ، صندوق امانات ، مراکز خرید ، کافی شاپ و رستوران نام برد.

هتل نیهال ( سه ستاره) :

هتل نیهال موقعیت مکانی خوبی در منطقه دیره خیابان آل مکتوم دارد و در نزدیکی برج ساعت می باشد.مجموعاً این هتل دارای 70 اتاق و سوئیت است که بصورت کلاسیک طراحی شده است. دارای رستوران هندی و چینی و اغذیه فروشی که غذاهای بین المللی در آن سرو می شود را دارا می باشد. سالن بدنسازی و استخر روباز از دیگر امکانات هتل نیهال می باشد.

هتل ارکید( سه ستاره)

هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان الرقه واقع شده است. برج ساعت در 200 متری آن و برج ناقوس نیز در مجاورت هتل ارکید دبی قرار دارد. امکانات این هتل ، اینترنت پر سرعت - سونا - جکوزی - استخر روباز - یک سالن بدنسازی مجهزند. این هتل از 84 اتاق استاندارد ویژه تشکیل شده و دیگر مزیت این هتل نزدیکی به مترو می باشد.

هتل میفر( سه ستاره)

این هتل در دیره و خیابان رقه واقع شده است. ازدسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردارمی باشد. این هتل دارای 132 اتاق استاندارد و مبله ، اتاق های پاک و بدون سیگار و اتاق هایی که ویژه معلولان طراحی شده است.

اتاق های این هتل به دو دسته تقسیم می شود.دسته اول امکانات رفاهی و خدماتی و دسته دوم امکانات ورزشی و تفریحی می باشد. استخر روباز روی بام هتل و صندلی مخصوص حمام آفتاب ، سونا ، جکوزی و سالن بدنسازی ، صندوق امانات و صرافی از امکانات این هتل می باشد.

لینک منبع : هتل های دبی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.153 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت