تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

userbartar Offline
#1 ارسال شده : 1403/03/29 11:30:42 ب.ظ
userbartar

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: tehran

به گزارش شفق نیوز shafaghnews.com، پورشه کاین 2024 یکی از سرگرم‌کننده‌ترین خودروهای شاسی‌بلند در کلاس خود است و با فضای داخلی چشمگیر و فرصت‌های زیادی برای سفارشی‌سازی از آن پشتیبانی می‌کند. در مد معمولی پورشه، گران است. اما اگر به یک SUV مناسب برای خانواده برای تکمیل 911 خود نیاز داشته باشید، هیچ چیز بهتری وجود ندارد.

مهم نیست که از شاسی بلند لوکس سایز متوسط ​​خود به دنبال چه چیزی هستید، پورشه کاین 2024 احتمالاً آن را ارائه می دهد. مانند همه پورشه‌ها، کاین عملکرد و درگیری راننده را در اولویت قرار می‌دهد، اما این SUV همچنان لوکس و فناوری زیادی ارائه می‌کند و بسیار قابل تنظیم است. با این حال، این جدیدترین نسل کاین از سال 2019 بدون تغییرات زیادی وارد بازار شده است، بنابراین دیدن این که پورشه مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را برای کاین 2024 ایجاد می‌کند، بسیار خوب است.
پورشه کاین

فناوری جدید برای پورشه کاین

در داخل، کاین دارای یک دسته گیج دیجیتال 12.6 اینچی جدید، یک کنسول مرکزی بازطراحی شده با کنترل‌های آب و هوای جدید، و یک تعویض‌گر دنده که اکنون در سمت راست فرمان قرار گرفته است. چرخ روی داشبورد صفحه نمایش لمسی 12 اینچی وسط تغییری نکرده است، اما جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی پورشه را نمایش می دهد. همچنین یک صفحه نمایش لمسی 11 اینچی اختیاری جدید در جلوی سرنشین قرار می گیرد، ویژگی که چندان رایج نیست و ویژگی های استاندارد کمک راننده بیشتر است. در نهایت، پورشه مجموعه موتورهای کاین را بهبود بخشیده است. موتورها قدرتمندتر هستند و پیشرانه پلاگین هیبریدی موجود، E-Hybrid، برد رانندگی کاملاً الکتریکی بسیار بیشتری دارد.

فناوری داخلی و کابین خودروی پورشه کاین 2024 چگونه است؟

پورشه برای سال 2024 فضای داخلی کاین را به طور کامل اصلاح کرد و تقریباً چیزی از این خودروی پیش از تازه سازی باقی نگذاشت. شما آن را از طریق یک دکمه به جای ضامن پیچ مانند کلید در سمت چپ فرمان روشن می کنید. خوشه ابزار اکنون یک صفحه نمایش 12.6 اینچی کاملا دیجیتالی است - هفت طرح بندی مختلف در دسترس است، و نگران نباشید، چند تا از آنها سرعت سنج سنتی پورشه را درست در مرکز جایی که باید باشد، قرار می دهند. جدیدترین نرم افزار اطلاعات سرگرمی پورشه (PCM) پورشه روی صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی با فرمت گسترده اجرا می شود. این سیستم رنگارنگ‌تر از PCM قبلی کاین است، با آیکون‌هایی که در یک نگاه ساده‌تر از هم متمایز می‌شوند، اما عمدتاً در مفهوم کلی UI مشابه است.

این شامل ستونی از نمادهای منو است که به طور دائم در سمت چپ صفحه نمایش لمسی استاندارد 12.3 اینچی قرار دارند، از جمله یکی برای درگیر شدن سریع و خروج از Apple CarPlay. صفحه آخر یک صفحه اختیاری برای مسافر با اندازه 10.9 اینچ است که به مسافر اجازه می دهد تا سیستم ناوبری را اجرا کند یا ویدیوی پخش جریانی را تماشا کند، در حالی که یک فیلتر پلاریزه تضمین می کند که راننده نمی تواند آنچه را که نشان داده می شود ببیند. پنل کنترل تهویه مطبوع در پشته مرکزی نیز برای سال 2024 کاملاً جدید است و نشان‌دهنده ساده‌سازی پشته مرکزی پر از دکمه پورشه است که قبلاً استفاده می‌کرد. این یک سیستم آب و هوایی با چیدمان بهتر است، اما اجرای آن ناقص است.

تکنولوژی و فناوری خودرو

صفحه نمایش لمسی عریض یکی از بهترین رابط های این کلاس را دارد که استفاده از آن آسان و شهودی و قابل تنظیم است. خواندن نقشه ناوبری آسان است و دستورات صوتی موجود به شما امکان می دهد آدرسی را وارد کنید یا موارد دیگری مانند کنترل آب و هوا را تنظیم کنید. وسیله نقلیه ما همچنین مجهز به سیستم صوتی Bose در دسترس بود. خوب است، اما اکثر کارکنان ما فکر می کردند که کیفیت صدا به طور کامل با قیمت مطابقت ندارد. در حالی که هشدار نقطه کور استاندارد است، ویژگی هایی مانند کروز کنترل تطبیقی ​​باید به عنوان گزینه اضافه شود. این یک ایراد است با توجه به اینکه شما همین کمک های راننده را به عنوان تجهیزات استاندارد در رقبا دریافت می کنید.

دسترسی به اکثر کنترل ها آسان است و به خوبی برچسب گذاری شده اند. اما هیچ دکمه واقعی برای چیزی فراتر از کنترل آب و هوا وجود ندارد، و این بدان معنی است که شما چشمان خود را از جاده برای کار کردن با چیزها بردارید. پیمایش سیستم منو نیز می تواند کمی دشوار باشد، به خصوص در پانل ابزار. همانطور که گفته شد، پانل ابزار دیجیتال اطلاعات بسیار متنوعی را نشان می دهد و صفحه نمایش عریض اجازه می دهد تا اطلاعات زیادی را به طور همزمان روی صفحه نمایش دهید. همه پورشه ها برای خودروهای راننده طراحی شده اند، بنابراین تعجبی ندارد که تنظیمات زیادی برای چرخ و صندلی وجود دارد.

رانندگی و عملکرد پورشه کاین 2024

شما انتظار ندارید که یک SUV بزرگ به این سرعت احساس کند. اما زمانی که یک نشان پورشه بر تن می کند، انتظار می رود. حتی کاین پایه، جریان های ثابت قدرت را از هر سرعت دو رقمی خارج می کند. گیربکس برای تعویض های نرم و سریع به خوبی کالیبره شده است، اما پدال ترمز برای داشتن توقف های آرام نیاز به آشنایی بیشتر دارد. هندلینگ عالیه خودروی آزمایشی ما - با چرخ‌های 21 اینچی، سیستم تعلیق تطبیقی ​​و پکیج Sport Chrono - چسبندگی به ظاهر بی‌پایانی در منحنی‌ها ایجاد می‌کند. فرمان کمی سنگین تر از یک SUV معمولی است، اما مطمئناً در ادعاهای اسپورت کاین نقش دارد.

سس مخفی پورشه برای ترکیب هندلینگ ورزشی و مطمئن با کیفیت سواری لوکس محکم و آرام در کاین به نمایش گذاشته شده است. کیفیت سواری محکم اما راحت است - یک مشخصه پورشه. جریان هوا از سیستم آب و هوا ممکن است گاهی اوقات کمی ضعیف باشد، اما افزایش سرعت فن باعث افزایش صدای فن نیز می شود. صندلی‌های استاندارد در مسافت‌های طولانی برای طیف وسیعی از تیپ‌های بدنه راحت می‌مانند، اگرچه رانندگانی که آن را از پیچ‌ها عبور می‌دهند ممکن است برای تقویت جانبی اضافی بخواهند. صدای باد و جاده برای یک SUV لوکس کمی زیاد است.

منابع:

پورشه کاین
Porsche Cayenne
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.246 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت