تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mohammadk3650 Offline
#1 ارسال شده : 1402/02/11 03:21:56 ب.ظ
mohammadk3650

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

تمامی خودروهایی که در مزایده به فروش گذاشته می شوند دارای شرایطی هستند که شرکت کننده قبل از معامله باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشد. شرایط خودرو مزایده ای شامل:
1- سند مالکیت خودرو به نام برنده مزایده تنظیم می شود. بنابراین متقاضی شرکت در مزایده نباید در زمینه انتقال سند به نام خود مشکل قانونی داشته باشد.
2- تمامی نمونه های موضوع مزایده بدون ضمانت نامه بوده و خودرو مزایده ای به همان صورت و مشخصاتی که قابل ملاحظه است به وی تحویل می گردد. به همین خاطر نیاز است تا خریدار با دقت و مهارت به بررسی خودرو بپردازد.
3- در هنگام تکمیل و تحویل فرم مزایده، برای هر خودرو مزایده ای در وجه حساب بانک حدودا 10 درصد قیمت پیشنهادی نیز باید پرداخت گردد.
4- اولویت خرید خودرو های مزایده ای با شرکت کننده ای می باشد که تمامی خودروهای به فروش گذاشته شده در یک مزایده را به صورت یکجا و باهم با بالاترین قیمت پیشنهادی بخرد.
5- پیشنهادهای بدون امضا، فاقد سپرده، دست کاری شده، مشروط، ارائه و ارسال پیشنهادها در خارج از موعد مقرر، سپرده های کمتر از میزان تعیین شده، چک شخصی و ... در مزایده خودرو بی اثر خواهند بود و رد می شوند.
6- در مواقعی که حداکثر قیمت پیشنهادی شرکت کنندگان در مزایده خودرو کمتر از قیمت کارشناسی شده باشد، آگهی تجدید خواهد شد.
7- کلیه هزینه های مرتبط به مزایده هم چون: کارشناسی، آگهی، حمل و نقل و دیگر هزینه های مرتبط از برندگان مزایده گرفته خواهد شد.
8- هزینه های مربوط به خلافی ماشین و مالیات و عوارض آن را فروشنده باید پرداخت نماید.
9- یکی دیگر از شرایط خودرو مزایده ای این است که مزایده گزار هیچ تعهد و مسئولیتی در برابر سلامت و عملکرد صحیح خودرو ندارد و از آنجا که بعد از پایان مزایده امکان بازدید دوباره وجود ندارد نیاز است تا شرکت کننده در هنگام مزایده دقت و توجه لازم را به کار گیرد و از روی عجله و پافشاری تصمیم نادرست نگیرد.
10- در مواقعی که قیمت پیشنهادی از جانب دو یا چند مزایده گربه (ویژه در مزایده پاکتی) یکسان باشد، براساس قرعه کشی در میان آنها برنده خودرو مزایده ای اعلام می شود.
برای ثبت مناقصات کلیک کنید.

11- جهت شرکت در مزایده نیاز است تا تمامی مدارک دارای امضا و اثر انگشت پیشنهاد دهنده باشد و سپس به مسئول مربوطه تحویل نماید.
12- تمامی مشخصاتی که بر روی اسناد نوشته شده است تنها راه جهت شناسایی می باشد و در صورتی که درج اطلاعات با نوع خودرو مزایده ای مغایرت داشته باشد، مسئولیت آن بر عهده برگزار کننده مزایده نمی باشد.
13- تمامی هزینه های مربوط به معاینه فنی خودرو مزایده ای و یا حتی گرفتن پلاک شخصی بر عهده خریدار می باشد. به همین خاطر خریدار در هنگام پیشنهاد قیمت خودرو در مزایده این موارد را نیز در نظر بگیرد و بر اساس آن قیمت مورد نظر خود را اعلام نماید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.077 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت