تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

tires85087 Offline
#1 ارسال شده : 1401/11/17 04:54:05 ب.ظ
tires85087

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

نقل قول:
تیغه تراشکاری

تیغچه تراشکاری که با نام تیغه تراشکاری الماس یا رنده تراشکاری نیز شناخته می شود برای شکل دهی فلزات به روش براده برداری به کار می روند. عمل تراشکاری معمولا به چهار دسته تقسیم می شود که شامل : رو تراشی، پیشانی تراشی، براده برداری در حالت خشن تراشی و براده برداری در حالت پرداخت کاری است . در تراشکاری، با استفاده از دستگاه تراشکاری و حرکت تیغه ها و عمل براده برداری شکل فلز تغییر می کند. این کار به وسیله ی کنترل سرعت و عمق انجام میشود. فلزهایی که عمدتا مورد استفاده قرار می گیرند به صورت استوانه ای هستند .
تیغچه برش تراشکاری ابزاری تک لبه است که مقاومت خوبی در برابر سایش و سختی دارد و در دستگاه های تراش و صفحه تراش مورد استفاده قرار می گیرد. تیغچه تراشکاری ویژه، قابلیت سنگ زنی و تیز کاری تا زمان اتمام تیغچه را دارا می باشد. این تیغچه ها با عملیات حرارتی به سختی بالایی می رسند. تیغچه های تراشکاری قابلیت براده برداری از فولاد، چدن و استنلس استیل را دارند.
ویژگی های تیغچه تراشکاری

• دارای مقاومت بالا به سایش
• جنس تیغچه های تراشکاری از الماس
• سختی و کیفیت ساخت بسیار بالا
• استحکام فشاری بالا در برابر ضربه و فشار
• قابل استفاده برای برش انواع سنگ های قیمتی
انواع تیغچه های تراشکاری

• تیغچه فرم
• تیغچه برش تخت
• تیغچه برش کونیک
• تیغچه چهارگوش یا چهار پهلو
قیمت تیغه تراشکاری

فروشگاه های زیادی هستند که در سراسر ایران اقدام به فروش تیغه دستگاه تراشکاری می کنند. همچنین فروش ابزار تراشکاری به صورت عمده و خرده انجام می گیرد وبیشتر این ابزار وارداتی هستند و قیمت های متغیری دارند. برای اطلاع دقیق از قیمت تیغه تراشکاری با مشاورین ما در آریسمان ابزار تماس بگیرید.
خرید تیغه تراشکاری

برای خرید تیغه های تراشکاری در انواع مختلف میتوانید همواره با ما در آریسمان ابزار، در تماس باشید تا در خرید شما را راهنمایی کنیم تا با مناسبترین قیمت بهترین انتخاب را با توجه به نیازتان داشته باشید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.075 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت