تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

signco Offline
#1 ارسال شده : 1399/12/11 09:29:48 ق.ظ
signco

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 25
مکان: شیراز

تولید کننده مواد شوینده در شیراز و جنوب کشور
شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه شیراز با بیش از دو دهه تجربه در خدمت بهداشت و سلامت جامعه می باشد تولید و پخش عمده محصولات شوینده بهداشتی خانگی و صنعتی استاندارد در شیراز و جنوب کشور می باشد که شامل مایع ظرفشویی، انواع مایع دستشویی، فوم دستشویی، مایع سفید کننده، مایع جرم گیر، جرمگیر بدون بو و بدون اثر خورندگی، مایع شیشه پاکن و مایع چند منظوره، شامپو ماشین و فوم حفاری است.

مایع ظرفشویی شیراز


مایع ظرفشویی در شیراز تولید شده در شرکت پاکسایه ی شیراز با کارایی بالا و قدرت پاک کنندگی فوق العاده، چربی و لکه ها را به راحتی را از سطح ظروف شما می زداید.

مایع ظرفشویی موژان با ph خنثی و بدون فرمالین باعث خشکی پوست دستان شما نمی شود و از ایجاد هر گونه حساسیت های پوستی جلوگیری می کند. مایع ظرفشویی موژان حاوی مواد نرم کننده برای حفاظت از سلامت پوست شماست.

مایع ظرفشویی موژان پاک کننده قوی چربی ها است و در عین حال کف تولید شده این مایع به راحتی و سریع از سطح ظروف پاک می شود.

مایع ظرفشویی در شیراز با برند موژان در بسته بندی های متفاوت در وزن های :750 گرمی-1000 گرمی - 3000گرمی - 4000 گرمی - 10000گرمی - 20000گرمی برای مصارف خانگی هتل ها بیمارستان ها رستوران ها و ... تولید و پخش می شود.



مایع ظرفشویی در شیراز و جنوب کشور
شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه با تولید مایع ظرفشویی که کاملا سازگار با طبیعت است، تولید کننده مایع ظرفشویی در شیراز و عرضه ی آن به تمام شهرهای جنوب کشور است.



خرید مایع ظرفشویی در شیراز
برای خرید مایع ظرفشویی در شیراز در رایحه های متنوع و خوشبویی مثل رایحه ی سیب توت فرنگی رایحه ی موز و لیمو می توانید سفارش خود را با شماره گیری 071-32605111-17 و یا 09175554250در شیراز و جنوب کشور ثبت کنید.



قیمت مایع ظرفشویی در شیراز
با توجه به غلظت بالای مایع ظرفشویی در شیراز این محصول بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. شما می توانید با استفاده از مقدار اندکی از مایع ظرفشویی موژان کف زیادی تولید کنید و با استفاده از مقدار مناسبی آب تعداد زیادی از ظروف خود را بشویید. برای اطلاع از لیست قیمت های انواع مایع ظرفشویی در شیراز میتوانید به آدرس کارخانه مراجعه نموده و یا با شماره 071-32605111-17و 09175554250 تماس حاصل نمایید.

خرید مایع سفید کننده شیراز


از مایع سفید کننده برای شست و شو و ضد عفونی کردن انواع پارچه های البسه، ملحفه و پارچه‌های سفید و سطوحی مثل سرامیک، سنگ، سرویس‌های بهداشتی و حمام استفاده می شود. مایع سفید کننده که از قدیم با نام وایتکس یا آب‌ژاول نیز شناخته می شود قادر است تمام ميکروب‌ها اعم از قارچ، ويروس و باکتری را نابود کند و پاکیزگی محیط را برای شما به ارمغان می آورد.

مایع سفید کننده موژان با فرمولاسیون پیشرفته می شود. خرید مایع سفید کننده در شیراز که با رایحه های مختلف و خوشبو تولید می شود با برقراری تماس با شرکت پاکسایه صورت می گیرد. مایع سفید کننده تولید شده در شرکت پاکسایه شیراز به نام های موژان و یاشگین برای لکه بری و پاکیزگی سطوح سرامیکی، ظروف آشپزخانه، البسه و ... تولید می شود.

خرید مایع سفید کننده در شیراز از کارخانه ی تولیدی بهداشتی پاکسایه با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت عمده عرضه می شود و مواد بهداشتی را به صورت سراسری به شیراز و شهرهای جنوبی عرضه می دارد.



مایع سفید کننده ارزان در شیراز
مایع سفیدکننده در شیراز رنگ سفید متمایل به زرد دارد و به طور کلی دارای بوی تند می باشد ولی معمولاً در تولیدات جدید رایحه‌های مختلفی به این نوع مایع سفیدکننده اضافه می‌شود تا برای استفاده مشتریان راحت تر بوده و سلامت جسمی آن ها را به مخاطره نیندازد. با خرید مایع سفید کننده در شیراز برند موژان تمام میکروب‌ها اعم از قارچ، ویروس و باکتری نابود خواهد شد و برای گند زدایی و بوزدایی و هم چنین رنگ زدایی بسیار مناسب است.

مایع سفید کننده در شیراز در اندازه های مختلف برای مصارف خانگی و صنعتی در وزن های 750 گرمی، یک لیتری، دو لیتری، چهار لیتری، 10 لیتری و 20 لیتری تولید و پخش می شود.

مشتریان گرامی از همه شهرهای جنوب کشور می توانند برای اطلاع از قیمت و خرید مایع سفید کننده در شیراز با شماره های ثبت شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایند.

تبلیغات
کابینت شاپ Offline
#2 ارسال شده : 1400/06/29 09:33:48 ق.ظ
کابینت شاپ

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: تهران

سبد مواد شوینده یکی دیگر از تجهیزات ریلی کارا در داخل کابینت می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توان مواد شوینده را در داخل کابینت قرار داد. این مسئله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد چراکه به دلیل مایع بودن بیشتر این مواد، باید به‌صورت ایستاده و ثابت در کابینت قرار بگیرند. به‌طور معمول سبدهای مواد شوینده از تنوع ابعاد برخوردار بوده و با ابعاد استانداردی که دارند مناسب هر نوع ماده‌ی شوینده می‌باشد.

در باب جوانب و ویژگی‌های دیگر این نوع از اکسسوری‌ها باید اذعان داشت که ریل‌های این سبد در یک سو از آن تعبیه شده‌اند که باعث دسترسی آسان‌تر به کالای مورد نیاز خواهند شد. از طرفی دو ریل سبد از نوع ساچمه‌ای بوده و به‌صورت سه تکه هستند که باعث مقاومت، حرکت روان و بیرون آمدن کامل آن می‌شوند. این سبد دارای دو طبقه است و کلیه بخش‌های آن آبکاری شده و باکیفیت هستند.
همچنین می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید سبد مواد شوینده زیر سینک به فروشگاه کابینت شاپ مراجعه فرمایید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.326 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت