تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

dariajah Offline
#1 ارسال شده : 1400/07/17 04:51:19 ب.ظ
dariajah

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: tehran

یکی از دلهره آورترین ها نکاتی در هر خانه ، این زیرزمین است که اجزای لوله کشی آنجا وجود دارد ، قابل مشاهده نیست. در لوله های فاضلاب اصلی و خانه در زیر نقطه یخ زدگی قرار داردواقعشدهاند. اگر به نظر می رسد گرفتگی عضلات را در چنین عمقی گلو تشخیص داده و علل گرفتگی لوله و ترمیم آن را بررسی کنید ، سخت تر است.
امروزه دوربین ها ، زیرزمینی ، این مشکل را می توانند حل کنند ، همچنین سیستم می تواند چیزی را یاد بگیرد و چیزی را که ما قادر خواهیم بود آن را به عنوان موقعیت دقیق ببینیم و حتی گرفتگی ها یا انسداداتی را که بدون دردسر ایجاد می کند ، شناسایی کنیم
https://barchasb.net/tehran/darrous/
تبلیغات
معصومه مجرب Offline
#2 ارسال شده : 1400/07/30 11:58:53 ب.ظ
معصومه مجرب

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 18
مکان: تهران


چاپ‌ زونکن
زونکن یکی از وسایل پر کاربرد در بسیاری از شرکت ها است که به سازمان دهی اوراق، نامه ها و از این دست موارد کمک می کند. چاپ‌ زونکن سبب شخصی سازی آن ها شده و شکل و شمایلی جذاب ایجاد می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای چاپ‌ زونکن آشنا شویید.

چاپ‌ زونکن چیست؟
زونکن نامی است که به پوشه‌ های بزرگ و نگهدارنده اسناد و مدارک اداری، ترازنامه‌ های مالیاتی، فاکتورهای حقوقی، رزومه‌ ها، پرونده ‌ها و دیگر اوراق نسبت داده می ‌شود‌. زونکن ‌ها بهترین گزینه برای بایگانی اوراق و مطالبی هستند که برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند و به همین جهت شرکت‌ ها، ادارات و کارخانه‌ های مختلف برای نگهداری اوراق خود از زونکن استفاده می‌ کنند.

یکی از مهم‌ ترین موارد استفاده از زونکن، کاربرد تبلیغاتی آن است که کسب ‌و کارهای مختلف به منظور ارائه پکیج‌ های تبلیغاتی خود مانند کاتالوگ، بروشور، تراکت، رزومه‌ها و حتی کارت‌ های ویزیت آن ‌ها را داخل زونکن‌ ها قرار داده و برای مشتریان و همکاران خود ارسال می‌ کنند.

چاپ و تولید زونکن در ابعاد مختلف صورت می‌ گیرد و این امکان را برای شما فراهم می‌ کند که مطابق نوع کاربری، مقدار نیاز، سفارش مشتریان و میزان بودجه‌ خود ابعاد و سایز زونکن مورد نظرتان را انتخاب نمایید. محدوده ابعاد زونکن به طور معمول عطفی مابین ۴ تا ۸ سانتی‌ متر است. در ضمن زونکن ‌ها دارای قفل هستند که غالبا به شکل استاندارد برروی عطف قرار می‌ گیرند. اندازه این قفل ‌ها از قفل‌ های کوچک با ابعاد ۲ سانتی متر تا قفل ‌های بزرگ به اندازه ۷ سانتی متر متغیر است.

https://mehrimahbeauty.c...%B7-%DA%86%D8%B4%D9%85/
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.112 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت