رتبه: Advanced Member
گروه ها: Registered
ارسالها: 54
|
هوندا محدوده موتور سیویک جدید را با نسخه اصلاح شده 1.6 لیتری i-DTEC خود، یعنی اولین دیزل در رده جدید هاچبک گسترش میدهد که از مارس سال آینده در دسترس خواهد بود. با وجود ارتقا یافتن پیستونهای با قدرت بالا و منفذهای سیلندر کم اصطحکاک، توان و گشتاور خودرو همچنان 118 اسب بخار و 300 نیوتن متر باقی مانده است. این اختلافها به سوخت مصرفی مقرون به صرفه تحت فرایند تست جدید WLTP اضافه میشود که مصرف سوختی برابر 3 لیتر در هر 100 کیلومتر و آلایندگی 99 گرمی دیاکسید کربن در هر کیلومتر خواهد داشت. هوندا در حال حاضر پیستونهای موتور را از آلیاژ فولاد کروم-مولیبدن میسازد، در حالی که منافذ در معرض صیقل دهی فوقالعاده قرار گرفتهاند و باعث حرکت نرم پیستون میگردد. علاوه بر این، هوندا ادعا میکند که موتور به لطف استحکام و سختی بیشتر در داخل آن، بهبود یافته و صدای کمتری را وارد کابین سرنشین میکند. مهمتر از تمامی ویژگیهای موتور، سیویک جدید در سال آینده با گیربکس اتوماتیک 9 سرعته در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. این اولین بار است که هوندا سیستم انتقال خود را در خودروی Two-Wheel-Drive قرار داده است. منبع: اجاره خودرو کلاسیک کهن گشت آریا
|
|
|
|
|
|
|
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست |
|
جهش به تالار
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.
این صفحه در مدت زمان 0.347 ثانیه ایجاد شد.