تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی جدید Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/24 11:38:30 ق.ظ
آب قلیایی جدید

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

آب قلیایی
در این مقاله می خواهیم به سوالات عمده شما در آب در هنگام ورزش بپردازیم و این که چرا می گوییم آب قلیایی در هنگام ورزش مصرف نمایید تا تاثیر ورزش روی بدن تان بیشتر شود .

هنگام ورزش، شما مقدار بيشتري اكسيژن مصرف مي كنيد، سوخت و ساز انرژي در ماهيچه ها منجر به توليد راديكال هاي آزاد ، اسيد لاكتيك و اسيدوز متابوليك خفيف مي شود .

نوشيدن آب يونيزه قليايي آی واتر iWater ( آب یونیزه قلیایی ) ، اين سه محصول جانبي اسيدي ناشي ازورزش را اصلاح مي كند. آب قليايي شامل مواد معدني قليايي نظير كلسيم، منيزيم، پتاسيم و سديم است. تاثیر آب قلیایی روی ورزشکاران

هم چنین نشان داده شده است كه آب هاي یونیزه قليايي به عنوان مقابله کننده با راديكال هاي آزاد عمل مي كنند. آب هاي يونيزه، نسبت به آب شیر ( آب لوله کشی معمولی ) یا آب های فیلتر شده يون هاي هيدروكسيل با بار منفي بيشتري نسبت به آب شير يا آب هاي فيلتر شده دارند. آب هاي يونيزه شده توانايي آزاد كردن بارهاي منفي اضافي را دارند كه مي تواند به پاك كردن راديكال هاي آزاد كمك كند. در آخر، آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater ( آب شفابخش)، سريع تر جذب مي شوند و اين ویژگی به عمل آبرساني كمك مي كند. توصيه مي شود، 2 ساعت قبل از ورزش، 600 – 400 ميلي ليتر آب و هنگام ورزش هر 20 – 15 دقيقه يك بار 300 – 150 ميلي ليتر از آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater ( آب هوشمند) بنوشيد. به این نتیجه می رسیم با توجه به نظر متخصصین تغذیه نوشیدن آب قلیایی در هنگام ورزش بسیار ضروری است .

دکتر جادلسون و همکارانش در یک تحقیق به این نتیجه رسیده اند که :

کم ابی به صورت قابل توجهی مقاومت بدن را در برابر عملکردهای هنگام ورزش از جمله کار با دستگاه و وزنه کاهش می دهد واضح است که در هنگام ورزش و قبل و بعد از ورزش نوشیدن آب قلیایی را به دلیل ویژگی هایی که دارد نباید فراموش نمایید با نوشیدن این آب تاثیر مثبت کار با دستگاه و وزنه بسیار بیشتر می شود .

با توجه به ابن که در طول زمان ورزش در صورتی که خارج از منزل و در باشگاه ورزش می کنید و دسترسی به دستگاه تولید کننده آب قلیایی را ندارید می توانید از محصولات این شرکت در سری سفری آی واتر استفاده نمایید و با استفاده از آن ها می توانید در تمام مدت ورزش از مزایای آب قلیایی بهره متد شوید .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.163 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت