تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

jenavi740 Offline
#1 ارسال شده : 1401/11/17 05:15:36 ب.ظ
jenavi740

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1


قطعات بلدوزر کوماتسو

بلدوزر اغلب در سایت های ساختمانی بزرگ یافت می شود. بلدوزرها با یک تیغه برای هل دادن سنگ های بزرگ، شن و ماسه، خاک و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. اولین بار در دهه 1920 استفاده از این ماشین رایج شد و به دلیل کاربردهای بسیار محبوبیت خود را به عنوان یک ماشین سنگین در حوزه راهسازی و ساخت و ساز حفظ کرد.

بلدوزر در ابتدا توسط کشاورزان به عنوان تراکتور برای شخم زدن و پاکسازی زمین استفاده می شدند. با گذشت زمان، بلدوزرها برای سازگاری با محیط‌ها و برنامه‌های مختلف با سطوح کارایی بالا تکامل یافته‌اند. امروزه از بلدوزر برای همه چیز از ساخت جاده گرفته تا پاکسازی مکان های ساختمانی استفاده می شود.

بلدوزرها از جمله سنگین ترین و بادوام ترین تجهیزات مورد استفاده در راهسازی و ساخت و ساز هستند. آنها همچنین در سایت های دیگر مانند کارخانه ها، مزارع، معادن، پایگاه های نظامی و معادن مفید هستند.

بلدوزرها با بدنه تراکتوری و تیغه صفحه فلزی در جلو مشخص می شوند. برخی از مدل ها همچنین ممکن است دارای یک ضمیمه در پشت برای انجام عملکردهای مختلف دیگر مانند حفاری باشند. رایج ترین ضمیمه ریپر یا چاک دهنده است که مانند یک پنجه غول پیکر عمل می کند. بلدوزرها در مسیرهای سنگین کار می کنند تا چسبندگی و تحرک بهتری در زمین های ناهموار داشته باشند.


انواع بلدوزرها کدامند

بولدوزر خزنده یا کرالر: همچنین به عنوان بلدوزر مسیری شناخته می شود، کرالرها دارای صفحه سنگینی هستند که برای بارگیری و هل دادن اجسام سنگین استفاده می شود. آنها برای مانور بر روی سطوح ناهموار و حمل مواد سنگین ایده آل هستند و در کاربردهایی با زمین های چالش برانگیز به خوبی کار می کنند. یک خزنده بزرگ ممکن است دارای چاک دهنده باشد تا زمین های متراکم را خرد و پاک کند.

بولدوزر چرخدار: بزرگتر و قابل مانورتر از کرالرها، بولدوزرهای چرخدار روی محور کوچکتری کار می کنند و دارای تایرهایی برای جابجایی بهتر هستند. این نوع بلدوزرها برای جابجایی مواد عالی هستند و از آنجایی که لاستیک ها نسبت به مسیرها آسیب کمتری به خاک وارد می کنند، در مناطقی با زمین نرم به خوبی عمل می کنند.

مینی بولدوزر: به عنوان یک بلدوزر جمع و جور شناخته می شود، مینی بلدوزرها از نظر اندازه کوچکتر هستند و سرعت، مانور و تطبیق پذیری بیشتری را ارائه می دهند. آنها برای مانور در فضاهای تنگ و انجام کارهای سریع ایده آل هستند. مینی بلدوزرها برای بسیاری از کارکردهای مختلف، به ویژه در ساخت و ساز پروژه های مسکونی که در آن فضا کم است، استفاده می شود.

هر نوع بلدوزر در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود و می‌توان آن را با چندین تیغه مختلف نصب کرد، از جمله:

تیغه S: تیغه کوتاه بدون بال های جانبی.

تیغه U: تیغه ای که شکل خمیده و بال های جانبی بزرگ دارد.

تیغه S-U: تیغه ای با شکل کمی خمیده و باریک و بال های جانبی.

تیغه زاویه دار: تیغه دو طرفه که حرکت زاویه دار را فراهم می کند.

تیغه قدرت زاویه شیب (PAT): تیغه کنترل شده و چند جهته.


قطعات یک بلدوزر

موتور

مانند هر نوع ماشین قدرتمند دیگری، بلدوزر دارای موتوری است که به آن قدرت بلند کردن و جابجایی اشیا سنگین را می دهد. این موتور دیزلی دارد اجازه حرکت در زمین های ناهموار را به راحتی می دهد.

تراکتور

تراکتور به بدنه بلدوزر اطلاق می شود و شامل کابینی است که کنترل ها در آن قرار دارند. اینها مسیر چپ و راست و همچنین بلند کردن و حرکات تیغه و چاک دهنده را کنترل می کنند.

تیغه

تیغه یک قطعه فلزی سنگین است که در جلوی تراکتور قرار دارد. این می تواند مواد سنگین را از طریق بازوهای هیدرولیک خود بلند کند. سه نوع تیغه مختلف وجود دارد. تیغه مستقیمی وجود دارد که کوتاه است و بال های جانبی ندارد. هدف آن فقط برای درجه بندی خوب است. سپس تیغه جهانی است که بلند و منحنی است. این می تواند مواد بیشتری را حمل کند زیرا با بال های جانبی بزرگ عرضه می شود. در نهایت، تیغه ترکیبی وجود دارد که کوتاه‌تر است، انحنای کمتری دارد و بال‌های جانبی کوچک‌تری دارد.

ترک ها

ترک ها پیوندهای فلزی سنگینی هستند که در دو طرف بدنه قرار دارند و کشش قدرتمندی ایجاد می کنند. معمولا مسیرها بسیار عریض هستند و آن ها به بلدوزر ها اجازه می دهند در زمین های ناهموار حرکت کند.

چاک دهنده

بلدوزرهایی که برای چیدن لوله‌های زیرزمینی یا جابجایی مقدار زیادی شن، خاک یا زباله در یک سایت ساختمانی استفاده می‌شوند، این قسمت را اضافه می‌کنند.


فروش قطعات بلدوزر کوماتسو

فروش قطعات بلدوزر کوماتسو توسط شرکت تراک کوماتسو بدون محدودیت در تهران و شهرستان ها با کمترین زمان ممکن. فروش قطعات بلدوزر کوماتسو با توجه به جلب رضایت مشتری در این شرکت در حال انجام است.


خرید قطعات بلدوزر کوماتسو

خرید قطعات بلدوزر کوماتسو بدون آگاهی و کسب اطلاعات از برند آن باعث به وجود آمدن ضرر و زیان برای شما می شود. شرکت تراک کوماتسو آماده ارائه مشاوره در خرید قطعات و لوازم یدکی کوماتسو برای شما می باشد.


قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو

قطعات یدکی اصلی بلدوزر کوماتسو شما را از هزینه های تعمیر و نگهداری غیر ضروری نجات می دهد و در نتیجه طول عمر تجهیزات را افزایش می دهد. برای سال ها، ما متعهد به ارائه قطعات یدکی بولدوزر با کیفیت بالا برای تمام تجهیزات بولدوزر با نرخ های بسیار مناسب بوده ایم.

تراک کوماتسو نمایندگی قطعات بلدوزر کوماتسو در ایران با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت.
تبلیغات
tolidzoghal Offline
#2 ارسال شده : 1401/11/25 04:29:36 ب.ظ
tolidzoghal

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

برای راه اندازی برای راه اندازی خط تولید زغال به چه مواردی باید دقت کنیم و از چه دستگاهی برای تولید باید استفاده کنیم تمام نکات تولید زغال در این سایت توضیخ داده شده ممنونم از سایت خوبتون.

ویرایش بوسیله کاربر 1401/11/25 04:31:38 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.110 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت