تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

fatima1371 Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/01 10:58:32 ق.ظ
fatima1371

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تبریز

نقل قول:
قالب بتن چیست؟

به قالب های موقت برای ثابت نگه داشتن بتن تا زمانی که خشک شود و شکل بگیرد را قالب بتن می نامند. انواع مختلفی هم دارد که قالب بتن پلاستیکی یکی از این نوع ها می باشد.

انواع قالب بتن

ابتدا در اینجا نیاز به معرفی انواع مختلف و توضیحات خلاصه ای در مورد هر کدام هست سپس به بررسی قالب بتن پلاستیکی خواهیم پرداخت.
قالب چوبی قدیمی
قالب بتن چوبی از جنس تخته سه لای تشکیل می شود و دیگر استفاده از آن منقضی شده است به دلیل عمر کم این نوع قالب ها استفاده از آن ها دیگر مرسوم نیست اما در برخی جاها این نوع قالب ها هنوز استفاده می شوند. این قالب ها در کارگاه های نجاری ساخته شده و در محل مورد نظر استفاده میشوند.

قالب بتن مهندسی
این نوع قالب ها تقریبا آماده هستند و نسبت به قالب های چوبی سنتی مزایایی دارن که مزیت اول در راحتی استفاده از آن ها می باشد. نسبت به قالب چوبی دارای صرفه اقتصادی می باشند زیرا قیمت قالب بتن مهندسی کمتر از قالب بتن چوبی و عمر آن بیشتر است.

قالب بتن قابل بازیافت
این نوع قالب به دلیل قابل بازیافت بودنش بسیار کاربرد دارد.

قالب بتن عایق موقت
در مورد این قالب باید بگویم برخی ویژگی های قالب بتن پلاستیکی را دارا می باشد. این نوع قالب پس از ساخت نیازی به جدا سازی ندارد و به عنوان عایق در محل مورد نظر باقی می ماند. البته باید دقت شود همه ویژگی های قالب بتن پلاستیکی در این نوع قالب جمع نشده است فقط جزیی از ویژگی هایش در این نوع بود.

قالب بتن کوفور یا صندوقی
قالب بتن پلاستیکی تفاوت هایی با این نوع قالب بتن دارد که تقریبا می توان برخی از تفاوت ها را ضد این نوع قالب دانست چرا که این قالب قالبی ثابت است که در کارخانه ساخته شده و در محل پس از شکل گیری قالب بتن باقی خواهد ماند.

قالب های ساختاری ماندگار در محل
این نوع قالب همانند قالب بتن پلاستیکی می باشد چون از جنس پلاستیک ساخته می شود اما بر خلاف قالب بتن پلاستیکی این نوع قالب به شکل لوله های تو خالی است و در محل باقی می ماند.

قالب بتنی منعطف
این نوع قالب نیز همانند قالب بتن پلاستیکی از جنس پلاستیک است و برخلاف قالب فلزی بتن این نوع قالب بتن وزن سبک تری دارد.
چرا خرید قالب بتن پلاستیکی؟
در زمان های قدیم از قالب بتن چوبی استفاده میشد که معایبی داشت سپس قالب فلزی جای آنها را گرفت که این نوع قالب هم پاسخگوی نیاز مردم نبود اما امروزه قالب بتن پلاستیکی همه نواقص و ایرادات قالب های قبلی را اصلاح کرده است.
با افزایش سرعت پروژه ها با قالب بتن پلاستیکی و صرفه جویی در هزینه ها این نوع قالب قیمت پایین تری را نسبت به سایر قالب ها ایجاد کرده است.

تبلیغات
nikk599 Offline
#2 ارسال شده : 1401/05/23 12:50:36 ق.ظ
nikk599

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: ...

روغن قالب بتن را از اینجا تهیه کنید
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.668 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت