تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

پنجره دوجداره Offline
#1 ارسال شده : 1396/02/28 06:16:59 ب.ظ
پنجره دوجداره

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 30
مرد
مکان: تهران

ساخت درب و پنجره upvc در سال 1960 در شهر دورتموند آلمان آغاز گرديد. با توجه به مزاياي زياد اين نوع پنجره ها و افزايش هزينه توليد در و پنجره هاي چوبي، آهني و آلومينيومي استفاده از درب و پنجره دوجداره بعنوان نسل چهارم پنجره ها رونق روز افزون يافت . امروزه بهينه سازي مصرف انرژي از مباحثي است كه بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است . عايق بودن ، استقامت فيزيكي و پايداري در برابر شرايط جوي و همچنين قابليت بازيافت يو پي وي سي و ايجاد تنوع در طرح و رنگ اين نوع پنجره ها ، استفاده از اين نوع پنجره ها را در كشورهاي صنعتي و درحال توسعه به سرعت گسترش داده است . امروزه در كشورهاي اروپايي بيش از 70 درصد سهم بازار درب وپنجره متعلق به upvc است.

سابقه درب و پنجره دوجداره در ايران
درايران براي اولين بار حدود بيست سال پس از اختراع پنجره upvc ودر اواخر دهه 50 واحد توليد پروفيل و ساخت درب و پنجره upvc احداث گرديد . با اينكه در سالهاي بعد واحد هاي توليدي ديگري در اين زمينه احداث شد ، لكن به دلايل مختلف واحد هاي موجود از تكنولوژي پيشرفته كنوني برخوردار نبوده و حجم عمده پروفيل مصرفي واحدهاي مونتاژ از منابع خارجي تأمين مي گرديد. با عنايت به بكارگيري مصالح مناسب و با تاثير مثبت پنجره upvc و شيشه دوجداره در بهينه سازي انرژي ، هم اينك ايجاد واحد هاي توليد پروفيل upvc و ساخت درب و پنجره upvc و شيشه دوجداره بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است.
تبلیغات
kani1987 Offline
#2 ارسال شده : 1401/04/27 08:28:01 ق.ظ
kani1987

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 30

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 3.483 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت