تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

hiradupvc Offline
#1 ارسال شده : 1396/03/18 12:38:13 ق.ظ
hiradupvc

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: tehran

توری درب و پنجره upvc و الومینیومی

در طول روز برای نور دهی و ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی خانه یا محل کار بهترین راه باز گذاشتن درب و پنجره upvc و الومینیومی است،اما بهتر است روی درب و پنجره ی خود توری نصب کنید تا از از ورود حشرات و حیوانات آزارسان،پشه و مگس جلوگیری کنید،امروزه توری درب و پنجره در قاب های آلومینیومی،یو پی وی سی،چوبی یا فلزی در انواع کشویی،پلیسه،ثابت و جمع شونده برای انواع درب و پنجره موجود می باشد. از جمله خدماتی که تیم کاری هیراد ارائه می کند فروش و نصب توری در انواع مختلف است و تحویل و نصب توری در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن صورت میپذیرد.
توری از جنس الومینیومی

توری ثابت آلومینیومی، توری ریلی آلومینیومی و توری لولایی آلومینیومی از جمله توریهای قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر زیبایی و پاکسازی دارند و از ورود نور جلوگیری می کند.
توری از جنس UPVC

توری ویژه یو پی وی سی از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند، قاب توری های پنجره upvc با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل از گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد.که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند و همچنین باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید.
مزیت توری های upvc

نصب آسان
ضد اشتعال و ضد زنگ
دور کننده ی گرد و غبار از بیرون به داخل
جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات موذی
پایداری بالا در مقابل شرایط اب و هوایی
توانایی دید محیط خارج تا ۹۰%
قابل شستشو
توانایی ساخت در ابعاد مختلف
ثبات و استحکام بالا

انواع توری پنجره های upvc

توری پلیسه ای
توری رولینگ
توری ثابت upvc
توری لولایی upvc
توری مگنتیک(همانند توری پلیسه ای می باشد فقط در شستشو متفاوت هستند)
تبلیغات
elahe Offline
#2 ارسال شده : 1400/03/18 12:03:42 ق.ظ
elahe

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22

تشکرها: 3 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
بله واقعا استفاده و نصب توری پنجره، یکی از واجبات هست به خصوص توی فصل های گرم سال که همه نوع حشره و جونور موذی می بینیم، واقعا کمک می کنه و علاوه بر اون استفاد از توری، به مقدار قابل توجهی از ورود گرد و غبار به داخل خونه جلوگیری می کنه. برای نصبم لازم نیست نگران باشید، شرکت های سرویس آنلاین میان تو محلی که می خواین، اندازه می گیرن فضارو، برش میدن و نصب می کنن توریها رو.

ویرایش بوسیله کاربر 1402/01/06 12:05:47 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

sakbari Offline
#3 ارسال شده : 1400/07/17 01:34:18 ب.ظ
sakbari

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

همانطور که میدانید نصب توری پنجره دوجداره از اهمیت بسیاریبرخوردار است که باعث جلوگیری از ورود حشرات مضر میشود من چند وقت پیش یه سایتی را پیدا کردم شماهم برید به سایت شباک صنعت و نظرات را بفرمایید
sarafazli Offline
#4 ارسال شده : 1400/08/17 10:27:12 ق.ظ
sarafazli

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: تهران

توری ضد حشرات قابل نصب در درب و پنجره های دارای قابلیتهای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. این نوع توریها در دو نوع پلیسه ای و ثابت عرضه می گردند. توری های ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند. یکی از ویژگی های دیگر توری های پلیسه جلوگیری از پخش شدن شیشه ها به داخل در زمان زلزله و موارد مشابه است که می تواند جلوی بسیاری از حوادث را بگیرد.توری ها جهت جلوگیری از ورود حشرات به داخل ساختمان بسیار مناسب بوده و می توان از هوای تازه بهره جست.

مزایای توری پنجره UPVC
ابعاد متفاوت در ساخت با توجه به سفارش مشتری
قابل شستشو در فریم یا بیرون از فریم(در سری توری دبل فریم)
تطابق رنگ پروفیل قاب دور آن با رنگ پنجره
عدم جلوگیری از دید منظره
نصب و مونتاژ آسان
مناسب در شرایط مختلف آب و هوایی
قابلیت جابجایی در سری دبل فریم توری پنجره
انتخاب توری مناسب برای فضاهای داخلی
پیش از هر چیز باید توجه داشته باشید که برای کدام فضا توری نصب می کنید به طور مثال برای فضایی مانند پنجره های سرویس های بهداشتی و حمام نیاز است که طوری متحرک باشد چرا که توری ها همان طور که مانع از نفوذ حشرات می شوند مانع از خروج آن ها هم می شوند! بنابراین در چنین فضاهای مربوطی که برای تکثیر حشرات بستر مناسبی است حتما باید از توری های متحرک استفاده کرد.
ghanarix Offline
#5 ارسال شده : 1400/11/09 09:59:02 ق.ظ
ghanarix

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تهران

برای جلوگیری از ورود حشرات روی درب و پنجره ها توری پلیسه ای نصب میکنیم. امروزه توری درب و پنجره الیت در قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی، چوبی یا فلزی در انواع کشویی، پلیسه، ثابت و جمع شونده برای انواع درب و پنجره ها موجود می باشد. همکاران ما در شرکت تولید و نصب درب و پنجره الیت 02179481 شما در جهت انتخاب و نصب توری های درب و پنجره راهنمایی خواهند کرد.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.634 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت