تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

irajector Offline
#1 ارسال شده : 1396/06/29 10:51:33 ق.ظ
irajector

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: : تهران - خیابان سهروردی شمالی - جنب پمپ بنزین - کوچه تهمتن - پلاک 9- واحد 10

این پروژکتور ابزاری خاص است جهت آموزش در کلاس ها و اتاق های کنفرانس. سیستم اپتیکی این پروژکتور مجهر به لنزی با نسبت بزرگنمائی یا Thorw Ratio برابر با 0.35 است. اما Throw Ratio یا نسبت بزرگنمائی چیست و لنز Ultra Short Throw به چه معنی است؟ نسبت بزرگنمائی برابر است با نسبت فاصله پروژکتور تا صفحه نمایش به طول تصویر ایجاد شده روی پرده. هر چه این عدد کوچکتر باشد به این معنی است که در ازای فاصله ای مشخص تصویر بزرگتری تولید می شود. مثلا در این پروژکتور که نسبت بزرگنمائی 0.35 است به این معنی است که از فاصله 0.35 متری تصویری با طول یک متر می توان تشکیل داد. این پروژکتورها برای آموزش بسیار مناسب اند به این دلیل که سایه افراد روی تصویر تشکیل نمی شود. شکل زیر بهتر نسبت بزرگنمائی را نمایش می دهد.


تصویر فوق چگونگی تشکیل تصویر را در این پروژکتور نمایش می دهد. همانطور که می بینید پروژکتور به صفحه نمایش بسیار نزدیک است.

شدت روشنائی در این پروژکتور 3100 ANSI LUMENS است و برای آموزش در اتاق های بزرگ و سالن های کنفرانس کوچک کاملا کافیست. همچنین تکنولوژی تولید تصویر در این دستگاه DLP است که کیفیت و عمر بالای دستگاه را در پی خواهد داشت.

کیفیت یا رزولوشن تصویر در این دستگاه 1024X768 پیکسل یا همان رزولوشن XGA است که جهت موارد آموزشی بسیار مناسب است.

قابلیت پخش محتویات 3 بعدی نیز از ویژگی های بسیار خوب این دستگاه است و چون این دستگاه از نوع Ultra Short Throw می باشد ترکیب این دو ویژگی می تواند برای نمایش در گالری ها و موزه ها و چنین مواردی بسیار کاربردی و جالب باشد.



دستگاه همچنین مجهز به بلندگوی قدرتمند 10 واتی است که این امر به موارد آموزشی این دستگاه بسیار کمک می کند.

از این پروژکتور می توان برای ساخت مانیتورهای بسیار بزرگ و تکنولوژی Rear Projection به خوبی استفاده کرد. برای این منظور می توانید با ما در این مورد تماس بگیرید. همچنین به بخش Rear Projection در این سایت مراجعه کنید. البته برای این منظور توصیه می شود از پروژکتورهایی با رزولوشن بیشتر استفاده شود.



دستگاه دارای درگاه های ارتباطی بسیار متنوعی است و از این بابت دچار مشکل نخواهید شد. ارتباط HDMI از قابلیت های این دستگاه به شمار می آید.



عمر لامپ دستگاه نیز در حالت Eco در حدود 4000 ساعت است و تعویض آن نیز بسیار آسان صورت می گیرد.



همچنین این پروژکتور را می توان از طریق شبکه به کامپیوترهای دیگر متصل کرد و آن را براحتی کنترل کرد.

ویدئو پروژکتور ایراجکتور
- http://irajector.com
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.077 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت